Bröllopspresent

Min kusin gifte sig i förra måndaden och vad fick hon, om inte mina unika virkade katter (hon älskar ju katter och har en själv). De två första blev jag inte riktig nöjda med så jag virkade två till. Totalt blev det fyra katter på en vecka, tala om att det händes i händerna och handlederna efter det.

Nedan är bilder på Anni och Bori, som blev det lyckliga paret som fick åka till min kusins bröllop i Schweiz.
Bröllopskatterna Bröllopskatterna
Visst blev de fina, fast de fick mycket hjälp av de andra katterna. Utan dem hade Anni och Bori inte blivit så fina som de blev. Jag har bildbevis på det.

Bori gör sig fin till bröllop

Killarnar hjälptes åt och gjorde Bori bröllopsklar, samtidigt som de andra tjejerna hjälpte Anni att bli extra fin till bröllopet.

Anni gör sig fin till bröllop

Jag fick säga till och förklara flera gånger att Anni bara ska gå på bröllopet och inte själv delta i den, hon behöver ingen slöja, men det hjälpte inte. De andra tjejerna gick inte att stoppa, det var deras första bröllopsfest och eftersom de själva inte fick åka så gjorde allt och lite till för Anni. Jag hade inte hjärtat att stoppa dem och Anni hade ju så roligt.

nerpackad Anni och Bori

Klara och fina fick de först åka med posten till Södertjälje till syrran och sedan åka med henne till Schweiz. //Eli-chan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Elisa, men bloggar och säljer virkade alster under namnet "Eli-chan". Namnet har jag fått av min japanska vän Yuki. Här hittar du amigurumisar och annat virkat. Unika virkade DIY presenter i alla dess former och färger. Hoppas ni tycker om dem lika mycket som jag.

Maila mig gärna om ni har frågor eller vill köpa något.

[email protected]

/Eli-chan.
RSS 2.0