Bloggnovis!

Kan absolut inget om bloggandet, helt "bloggnovis", så detta är mitt allra första inlägg i min första blogg. Vilken tid det tog att fixa till bloggen, trots att jag hade hjälp av min kusin.  Det har nästan tagit tre månader, fast det känndes mer som tre år. Hmm... överdrev nog lite. Nå, har bara mid själv att skylla på eftersom jag inte tyckte om de layouter och bakgrunder som fanns till hands på blogg.se. Med tanke på att jag inte kunde något om html, kodning eller ens hur en blogg var uppbyggd, så tycker jag att resultatet inte blev så dumt. Nu gäller det bara att börja med bloggandet.

Så vad är detta för en blogg? Detta kommer att bli en virkblogg med massor av amigurumisar. För ett halvår sedan började jag virka min allra första armigurumi och sedan dess är jag helt fast, man blir bara så glad utav att se dem. Det finns många duktiga bloggare/ hantverkare som dela med sig av sina verk och erfarenheter, så jag vill också visa upp mina sötnosar och kanske göra någon annan glad. //Eli-chan

Min första amigurumi.

Min första amigurumi. Virkat av restgarn som jag köpt hos röda korset. Det var inte lätt alls kan jag säg.

bland mina första amigurumisar

Ugglorna och hunden var betydligt lättare att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Elisa, men bloggar och säljer virkade alster under namnet "Eli-chan". Namnet har jag fått av min japanska vän Yuki. Här hittar du amigurumisar och annat virkat. Unika virkade DIY presenter i alla dess former och färger. Hoppas ni tycker om dem lika mycket som jag.

Maila mig gärna om ni har frågor eller vill köpa något.

[email protected]

/Eli-chan.
RSS 2.0